Hvordan kan vi hjælpe dig?
Hvor er min pakke?
Se status på din ordre herHar du en reklamation?
Start din reklamation herSkal du sende en vare retur?
Opret din retur herHar du brug for yderligere hjælp?
Kontakt os herOfte stillede spørgsmål
Hvorfor har jeg endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail kort tid efter, at du har afgivet din ordre. Husk, at den også kan ende i din spam-mappe.
Hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen indenfor 10 min, og er den ikke i din spam-mappe/uønsket post, kan det være fordi du har indtastet forkert mail. Dette kan vi hjælpe med at opklare. Du bedes kontakte vores kundeservice her
Kan jeg reklamere, hvis min vare er købt gennem en anden forhandler?
Alle produkter fra ENAMEL Copenhagen, købt hos en af vores forhandlere, er dækket af en 2-årig garanti. Har du en reklamation på en vare, som er købt via en forhandler, er det forhandleren du skal henvende dig til. Så hjælper de dig videre med sagen og finder en god løsning ❤️
Hvis forhandleren ikke længere er eksisterende, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam via e-mail her
Ved en klage skal du være opmærksom på, at et købsbevis skal fremvises.
Hvad skal jeg gøre, hvis noget i min ordre er beskadiget?
Hvis du bemærker, at din pakke er beskadiget ved levering, skal du tage et billeder af den, før du åbner pakken. Hvis din vare også er beskadiget, skal du oprette en reklamation her.
Så hjælper vi dig videre med en løsning på sagen ❤️
Husk, at du skal gemme den beskadigede emballage i op til 2 måneder efter din henvendelse.
Hvad skal jeg gøre, hvis der mangler noget i min ordre?
Hvis der mangler noget i din ordre, kan det ske fordi en vare har været udsolgt. Det beklager vi meget ❤️ I sådan et tilfælde informerer vi altid via mail inden evt. resten af ordren afsendes. Kan du ikke finde denne mail kan den være endt i dit spamfilter. Du kan også altid se på din faktura/kvittering hvilke varer vi afsendt til dig.
Det sker meget sjældent, men der kan selvfølgelig også være sket en pakkefejl. Det løser vi selvfølgelig ❤️
Tag blot fat på os via kundeservice her